måndag 24 januari 2011

Jag älskar söndagar

Jag älskar verkligen söndagar. Är det inte UNDERBART att bara ha en dag då man inte behöver göra nånting o kan sova hur länge som helst? Alltså, bara chilla och ifall man har plugg så äre bara att göra det på söndagen.
Typ alla säger "Åååh ja hatar söndagar, så himla trist, man gör ingenting, segt, bla bla klaga loss osv" och jag tycker att alla dessa ska tänka om! Vad skulle hända om vi tog bort söndagar? Ja då skulle lördagar istället automatiskt bli söndagar och vi skulle få en kortare helg, låter skithärligt tycker jag, ska vi inte köra på det?

Nu ska ja ta en cigg på balkongen o sen försöka somna till Skins, Men först ska ja bara tillägga lite om en kul grejj: Nämligen folk med konstiga ögonbryn. Alltså det e ju inte konstigt med naturliga ögonbryn (menar onoppade och oifyllda) eftersom att dt e naturligt, och det är heller inte konstigt med folk som noppar o fyller i så att dt kanske inte ser naturligt ut men ändå har en "normal" form. Men sen dessa som vill ha en form som bara e helt spårad förstår jag verkligen inte! Ögonbrynen är en så känslig grejj som lätt gör att man ser konstig ut.. Igår när jag väntade på tuben så såg ja en tjej i min ålder som verkade fullt normal men ändå hade helt spårade ögonbryn! Försökte efterlikna dt i paint när ja hade lite tråkigt, men aa.. önskar ja hade en riktigt bild X)

1 kommentar:

Hedda sa...

älskar oxå söndagar :) asnajs ju!! Typ en av veckans bästa dagar!