lördag 11 december 2010

10 saker du (kanske) inte visste om mej...

1. Jag har extensions och haft det sen ett år tillbaka då mitt riktiga hår aldrig blir längre än typ över boobsen p.g.a att jag färgar det så mycket.
2. Själv tycker jag att jag ser ut som en helt annan människa utan smink.
3. Mitt mellannamn Tamara betyder Daddelpalm på Hebreiska.
4. Jag och min syster har ritat och skrivit allt i en bok när vi var ganska små som går att köpa på nästan alla bokhandlar.
5. Ibland när jag säger "Va, vad sa du?" så har jag redan hunnit uppfatta vad den sagt innan jag hunnit säga klart  det. Men ja låtsas itne om det.
6. Jag har alltid väldigt positiv inställning mot nya människor och oavsett hur ja ser på den ja bemöter e ja nästan alltid onödigt trevlig (iofs är allt relativt... ? elelr nåt, ja har ingen aning om va ja snackar om)
7. Jag har varit superslampig och gjort galet idiotiska saker som ja skäms grovt mycket över o helst inte pratar om.
8. Jag drar hellre en vit lögn om ja vet att allt blir bäst så..
9. Jag är så stammis på donken i skanstull att jag till och med vet skvaller om personalen, dock så har jag inte ätit en hamburgare på flera månader.
10. Att jag är en galen galen tidsoptimist o trots att jag försöker ändra mej går det inte o ja börjar nästan tro att det e nån slags psykisk störning :P Just nu står sonia o väntar på mej i skanstull till exempel.så hejdå!

våran bok.


Inga kommentarer: