lördag 11 december 2010

Storlördag

Ja idag äre ju inte lilllördag så då borde dt vara storlördag. Innan jag påbörjar inlägget måste ja bara skriva att jag blir FETT irriterad på att ja inte kan hitta ETT ÄNDA piano ackord till Tears in heaven!!! Jag har tillochmed tittat Yahoo (Typ aldrig gjort dt i hela mitt liv) Jag kunde den utantill förut o därför vill ja lära mej den igen o då hittade ja chords på internet men nää SKIT IT DÅ!!!

Iaf, Sitter hemma måste plugga as usual men dt e så galet trist o blogga om så nog med det.
Kom ganska nyss hem från Vinne, SOv där as usual..
Igår så blev dt ingen fest av okänd anledning, så jag, vinne, rogge, ben, ted, carl och hedvig krökade hos rogge.. it was nize :) kul att vara med Hedvig också! Händer inte ofta på helger, o hon e så gullig :)

Som tur är ska Britta försöka ha begravningen den 20 (Jaa!) och eftersom att det ska vara på skogskyrkogården så passade det så galet bra att hyra vinnes lokal då han bor några min därifrån, men NÄHÄ då var den tydligen stängd p.g.a renovering sen typ 30 september = väldigt längesen? = Tar det såå lång tid att renovera en lokal? = Typiskt B-hus!! :@ Så typiskt.. Kan inte någonting gå bra för oss i dethär eländet? :(
Men som tur är så e inte vinnes gård den ända i Dalen, det finns ju typ hur många som helst o alla heter söta namn som typ "Pärongården, Hagtornsgården, Lönngården" osv (o visste ni att det dom heter växer på gårdarna? naw :) Men jaja så Vinne ska fråga sin Mami om det går att hyra lokal på någon annan gård! Skulle vara underbart om det gick.. eller håller typ alla på att renoveras samtidigt blir ja fan arg på riktigt :P
Aa ja vene, egentligen så känns dt inte som att nånting spelar nån roll, allting går ändå bara åt hellvete o sen dör vi ändå så whatever typ..
Fan vad det lät Emo, men ni fattar, Ja e typ irriterad o pmsig så acceptera lr dra ;)

Aa ja vene mer va ja ska skriva.. Trots att ja hade massa i huvet nyss.
men typ om man Googlar på mitt namn kommer det bara upp massor av bilder från min blogg :D ! Kul att det liksom inte kommer upp på nån annan = mitt namn e personligt = naaiz :D (Eller det gör ju det efter ett tag men ändå) Dessutom om man googlar på något så random som " Adidas bowling bag blå" som kom det upp massa bilder från min blogg bara för att ja skrivit om det en gång.. keewlt ;D Men dom e galet snygga, hoppas ja får en i juleklapp/ bd-pressy :)



men vilken färg e snyggast? har svårt att bestämma mej :/ dock e den lila galet cool :)
herrååå

Inga kommentarer: