onsdag 8 december 2010

Julpyntat tieenerroom

Idag e ja inte i skolan för ja ska göra tre olika plugg-grejjer istälelt hade ja tänkt men måste verkligen börja på dom snart :I Ja e så dålig på att plugga ..
 Men innan ja börjar, Ja julpyntade i söndas :D titta vad fint det blev!

garderoben bläv fin

(det är alltså stjärnor)


Scillas söta hajjar fick också bli lite pyntade :) Om ni inte fattar det så äre dom till höger :p (En stor och en liten, den lilla sitter fast på den storas mage, har alltid älskat dom och tog med dom hem när vi var i lägenheten)

ser dock inte så mysigt ut på denna bild :P Tycker aldrig att kameror gör specieltl bra jobb, bara typ sonys kamera



(På TVn)


när allt var tänt! cozy

Däremot byter ja rum snart så då får ja väl pynta om det ;)
Men den 17e december kommer sängen och då är det liksom bekräftat att ja byter rum då också :D sweeet!! Måste hinna måla om o grejjer innan, o det kommer va mycket jobb men det blir lätt värt!
Och min mysoutfit idag :D Inte specieltl bra bild men som sagt min kamera suger..
Älskar verkligen mysoutfits, speciellt med mina duntofflor :D Använde mitt förra par så mycket att dom gick sönder.

Dethär e däremot min klassiska chillahemmaoutfit, tröjjan e underbart skön (från HM), alla borde ha sånna när dom myser hemma !


Okej fett intressankt, nu måste ja plugga :P