tisdag 7 december 2010

2: Min första kärlek

Okej, nu ska ja skriva om min första kärlek.Det är svårt att avgöra vilken som var min första kärlek.. Jag räknar inte typ dagis och lågstadie som på riktigt iallafall.
Men däremot har ja ju haft lite chrusher o sånt o olika slags förhållanden genom åren.
I femman var jag tillsammans med Mårten som gick i min klass och hela förhållandet var väldigt roligt haha! Vi typ vågade knappt krama varran hej då när vi gjorde något efter skolan o hade inget att prata om. Men jag var väl kär i honom tror jag, iallafall innan vi blev ihop för sen blev det bara jobbigt för att vi var så blyga haha.. Men vi blev ihop i början av femman och sen ringde mårten o gjorde slut i slutet av femman, jag minns precis vad han sa "Hej det är mårten. äääh äääh äääääh, Jag gör slut, du e ju sjysst o så, Men inte kär". Ja ba "okej! hej då!" o blev typ lite chockad för det var lite oväntat sen typ tänkte ja inte mer på det.. hahaahhha :D Mellanstadieförhållanden asså, det är något väldigt roligt och gulligt över dom.
Men det är ju verkligen inget som jag räknar som ett seriöst förhållande, så jag kanske ska skriva lite om den som jag kind of räknas som mitt riktiga, även om det känns lite motvilligt :P
Det var första gången jag kände stark kärlek på riktigt, Det var på våren i sjuan som jag o mina kompisar då började hänga mer med två killar (inga namn sorrrry ;)
Men en av dom var typ vår favorit, o jag o typ alla var fett desperata o dom var ju typ dom ända killarna vi umgicks med så det var ju dom som fick duga :P
Nej men vi hade väldigt kul o det var en skitrolig period i mitt liv.. Men den ena killen var egentligen skönare o sötare/snyggare men han var kortare än ja o typ liten ..
O han den andra var mycket längre än jag, så jag typ satsade väl på han.
Sen mot slutet av sjuan blev jag jättekär i han, typ verkligen sådär som det ska kännas även fast ja typ egentligen tyckte att han inte var såå najs eller min stil.
Sen började den andra killen hålla på o ba "Ni e så feega, kom igen nu" för alla märkte ju att det var nåt.
Sen typ över sms blev vi ihop hahah.. O det var typ jättepirrigt.
Han var skitfeg, o tog inga steg alls o.s.v så det var ju bara spännt o vi var aldrig själva utan alltid med vårt gäng liksom.. O han vågade aldrig fråga om vi skulle ses själva typ messade o ba "Tja vad ska ni göra idag?"
Det var egentligen när vi blev tillsammans som ja slutade gilla han mer o mer, o egentligen så bara låtsades ja gilla han för mej själv. Det var trots allt bara en crush som gick över när dt inte var spännande längre.
Sen skulle ja resa iväg på seglarläger i 2 veckor, o då hade vi fortfarande inte kysst varran :P (Som sagt, han var så feg så då blev jag också det)
Sen typ tog jag steget till det.
Sen åkte ja iväg o vi typ messade lite o ja var egentligen inte alls speciellt intresserad o sen hände lite kul grejjer på seglarlägret hähä.. Kan säga att det hade inte hänt ifall vi verkligen gillade varran (hmm detdär lät grövre än vad det var?)
Sen åkte jag till skåne en månad o då blev allt en jobbig grej p.g.a lite saker mina kompisar sa och gjorde osv plus att ja inte kände något..
Sen dumpade jag han på sms i skåne X) Och hans svar blev typ värsta intrernet för mej o mina kompisar efter hahah, "Faktum är att ja tänkte säga samma sak..."
Hahaha :) Men, övning ger färdighet!
Nu måste ja börja skriva på min svenskatext, har trots allt lektion.
cya < 3

Inga kommentarer: