måndag 6 december 2010

Haircolortinnie

innan inlägget börjar så ska alla kunna kommentera i bloggen nu, om ja förstår det rätt så gick det innan också men aja det funkar nu iaf.


Som kännt så färgar jag håret väldigt väldigt mycket. Har haft i princip alla hårfärger som finns och bytt väldigt mycket o ofta. Även bytt stil kinda mycket också. 


Tindras hårhistoria inte scpeciellt kortfattat:
hahaha i början av 5an, BLÅ LUGG X)


hehe lila hår i sexan.. dålig bild



sen gick dt ur o här e min naturliga hårfärg fast dethär e sommar så lite solblekt

sen färga ja rött, juli 2006?


typ hösten 06, blåsvart :)



Hahaha sen börja ja bli fjortiiiis o dt svarta började gå ur..

sen ville ja bli blond, men hade lite för lite blekmedel typ :P (faaiil)


sen blev det lite orange-blondt för blekte en gång till


sen gick ja äntligen till frisören o blev blond på riktigt



typ väldigt blond

typ jätteblond, liknade mamma skitmycke då!


Sen blev ja mörkhårig igen, våren/början av sommarn 07.
När ja e mörkhårig e ja skitlik papi istället.


sen under sommarn blev det solblekt o gick ur, blev lite konstig färg ...


sen klippte ja pannlugg o färgade mörkbrunt dan innan första dan i åttan


sen slingade sony mitt hår så dt blev lite ljusare.. har tpy ingen bild på dt



sen klippte jag mej! här syns slingorna bättre

sen färgade ja håret svaaart!


sen köpte ja lite B löshår


sen började ja exprementera med hårnålar o hårsnoddar = olika frisyer



på våren 08 slutade jag med löshåret o färgen blev mer brun än svart

sommarn 08, svart igen o lång snelugg


nian, mörkmörkbrunt typ hela tiden fast nu pannlugg


hade även uppsatt ibland till skillnad från nu, hösten i nian


sen börja ja me snelugg igen..


och plattade inte lika mycket..


VÅren i nian, slingade igen.


och igen, sommarn 09


sen blev det typ blondt överhår o mörkt underhår!? mitten av sommar 09



sen blev dt jätteblondt

sen blev det mörkt igen! passar bäst


Sen köpte ja lööshår! höstlovet 09


Januari 2010, pannlugg o fortfarande svart hår


slutet av vintern 2010,  sneluggen is back o ja hade typ snefläta hela tiden


sen slingade jag, igen! Våren 2010


lite olikfärgat sådär..


början av sommarn 2010, < 3 den hårfärgen!


sen efter all sol blev det för blondt för min smak


så det blev ljusbrunt! Gillade det mycket men trött på dt snabbt


och blev såhär urtvättat efter typ en månad


så ja körde på kanelbrunt!





Sen började jag, konstigt nog, med mittbena! Trodde itne ja passade it

dan efter höstlovet 2010, mörkbrunt igen! Min favvofärg


O nu ser ja ut såhär :P

Fett lång tid dethär tog, måste sova nu!!
Hahah fett många bilder dt blev men har färgato ändrat så mycket, kul att ha allt uppradat :)

puss o natti


Inga kommentarer: