onsdag 1 december 2010

alla bara dör

Jag har sagt det många gånger senaste tiden, alla bara dör. Min kompis farsa gick bort i fredags. Jag var på bristningsgränsen till att börja gråta när jag fick höra det men var ju o chillkrökade hos ted då så ville inte förstöra stämningen... höll tillbaka dt ist. Jävla helger asså!
Har hört om massor med andra och med jämna mellanrum har ja sett väldigt många "rip" o sånt på fb. Och hört om massor, speciellt unga, som dör på ett eller annat sätt. Vafan äre som händer?
Varför fick inte min söta Scilla iallafall stanna kvar?

Påtal om det var jag på BUP idag. Det kändes som jag skulle till tandläkaren.. Luktade likadant o väntrummet var obehagligt likt ett tandläkarväntrum. Men skönt att det var vid globen iaf så det var ju nära och bra. Psykologen verkade fett virrig o hostade hela tiden :S Men ja gillade ändå henne.Fast hon sa emot sej själv lite typ "det e ju ändå väldigt viktigt att du pratar med kompisar", "fast du har ju haft två väldigt dramatiska händelser i ditt liv så det e ju bra att du kommit hit" ..hur ska na ha det egentligen?

Aja nu måste ja dra för jag o sonia ska till stan :) Hon ska köpa julisar och jag ska eventuellt byta tröjjan you know som ja skrev om igår.. om ja hittar nåt finare vill säga. Nånting gjorde att ja inte fastnade för den :I
Langar random midsommarbild.. Så fort bluetooth funkar på min dator kommer det en massa NAIZ
heerrååååå

Inga kommentarer: