måndag 13 december 2010

7: Min bästa vänn

Jag säger att Sonia är min bästa vänn!
Våra storasystrar Vera och Silke började i samma klass i sexårs o dt var väl då som dom blev vänner o våra familjer blev poolare så jag och sonia hängde med varran lite ibland när vi var väldigt små, Och varje gång vi sågs så vare alltid lite pinsamt o spännt i början fast sen blev det alltid kul ;D
Vi började i samma klass i 4an och då har vi ju sett i princip varje dag typ sen dess, Eller sen vi började gymnasiet har det väl varit minst typ 2 gånger i veckan fast vi vet ju liksom alltid vart vi har varrandra! :)

Men samtidigt som man har en "bästis" har man fortf inte bara en bästa vänn. Vinne är inte bara min pojkvänn utan även en av mina bästa vänner.. Jag såg även Scilla som en av mina bästa vänner. Och det är hon ju fortfarande även om vi aldrig mer kommer kunna ses, prata, skratta och roa oss som vi gjorde.

Sonia o ja ♥

Vinne o ja :) ♥

♥♥♥♥Scillan o jag♥♥♥♥♥ :'(

Inga kommentarer: