fredag 3 december 2010

Åh ja hoppas att ja nån dag kommer se ut som kissie..

orkar itne skriva nåt långt, fredag kväll, ja borde byta om o bättra på min huvud-outfit :P
Ska kanske till Sofia tror ja, vill bli full! Kanske e fest hos Saksa (!?) senast ja träffa honom var i sommras med scilla :I
Men aa hade lite grejjer o skriva men har glömt.
Men kan då skriva att jag tycker egentligen att alla stora kända bloggar e fett ointressant men ja blir så frustrerad över Kissie!! Visst typ alla blir det men ändå. Inte nog med att hon e förvuxen fjortis och skriver korkade grejjer, hon härmar även alla andra bloggare som att sno deras bilder o lägga upp exakt likadant typ dagen efter, o det har hänt många gånger...
Men just att många säger att nån e ful för att man e avundsjuk. Det är ett vanligt förekommande fenomen och det har jag gjort själv många gånger under min fjortisperiod innan ja insåg verkligheten lite mer. men hon e ju verkligen ful på riktigt o ja e INTE avundsjuk!! Titta bara, skulle nån vara avundsjuk på dethär:


DETHÄR E JU FAN SJUUUUUUUUUUUUKT! :O Heerreguuud hon ser ut som en transa!
Den "tjejen" har verkligen blivit av med verklighetsuppfattningen!Groovt!

Tyvär e hon ju inte så fin utan smink/redigering heller :/ Vet inte vad jag skulle välja!?

söt chey


Nu ska jag göra mej i ordning och hälst bli snyggare än kissie :)

Jag står för mina skavanker, som t.ex min potatisnäsa, och använder bara Windows Vistas lilla "Brightness/Contrast" redigering :) Men inte för mycket.

Inga kommentarer: