söndag 12 december 2010

6: Min dag

Idag så vaknade jag hemma med win, och varje gång vi sover hos mej ser jag mer o mer framemot min breda säng som kommer på fredag :'D

Han drog vid typ 2 och sen badade jag (Har typ börjat göra det 24/7 sen vi renoverade badrummet på övervåningen) o sen satte ja mej as usual vid datorn + kollade på tv ;)

Cirka halv 6 träffade jag Son och Hedd i ringen o sen vare tydligen nåt lussefirande på heddos gård så vi drog dit o tittade på små barn som gick luciatåg.. fast det kändes inte riktigt som det för dom typ sjöng inte o dom typ sprang omkring o några var typ flera meter bakom och aa.. för att citera arga snickaren "Dom har ju ingen plan! Har dom en plan så fåre va.." ;D Tog lite pics iaf!
Son & Heddo värmer sej vid brazan :)

Hähä.. vi fick sångpapper :) Kände dock att dom flästa jul-låtar ligger aldeles för ljust för att ja ska kunna sjunga dom


Hedd o ja värmer oss


om man kollar noga så ser man "luciatåget" ..

granen blev kinda cool utan blixt o suddig skärpa

lite dramatisk bild på elden sådär ;D

mysigt sätt att fira 3e advent på :)
sen gick ja hem o åt jättegod 3e adventmiddag med mami och sen provade ja klänningar o nu måste ja plugga. puss

Inga kommentarer: