måndag 13 december 2010

Juleklapps shopping o grejjer!

Idag har jag försovit mej till religonen, och det var sista lektionen av religion B ever! Och jag kommer typ få VG :D yeey
aja iaf. Sen åkte nästan hela klassen hem till vår Mentor/Engelskalärare Mikaela (kinda weird, right?) fast det var mysigt :) Jag har börjat gilla henne nu faktiskt.
Sen åkte jag o Hedvig till min lillsyrras dagis för hon hade lussetåg :'D Dock missade vi allt o kom lagom till fikat men jaja.
Sen gick ja o heddi till ringen, jag köpte lite julklappar. Så nu har ja i princip alla klara :D!
Sen stod ja o väntade på Jennelie i slussen o då stötte ja på Jonte i min skola så hade lite sällskap :)
Jag o Jennelie gick iaf till hennes mammas kontor så hjälpte hon oss att beställa en stor bukett till begravningen o hennes mami var hur trevlig som helst :)
O nu sitter ja här!

Kändes så trist när vi gick in på Stockhome. När ja letade present till Silke i höstas där hittade jag massa fina grejjer som ja ville köpa till Scilla.. (Vill köpa till Scilla). Och det känns bara så fel, hon var den som jag sett fram emot mest att köpa julklapp till men ändå så köper ja till alla utom hon. :(
Nu är datumet bekräftat, Begravningen äger rum i Heliga Korsets Kapell på Skogskyrkogården den 21.. Men jag e så glad över att det ska vara på skogskyrkogården och på den platsen också :)
Måste bara komma på vad jag ska ha på mej...

Inga kommentarer: