söndag 26 december 2010

NYÅRSPLANER

Måste sova nu men först ska ja bara skriva att ja e så taggad på nyår o dom kommande dagarna så ja känner mej sådär mysigt förväntansfull (fast dt e lite jobbigt!)
Jag har nämligen hittat det perfekta nyårsbubblet som ja ska dricka ur plastvinglas på tolvslaget :D (Plastglasen p.g.a att vi ska vara utomhus just då o dt e dessutom lite charmy)
Tydligen e det neonrosa rosévin(Aaaw!), Sött (mums älskar söta viner), billigt, O bubblande!! Låter som en budget variant av pink champange som tillome e bättre än den dyra varianten ;D åååh!! :D :D :D! Så ska ja glida runt me den o vara allmänt nyårsglad!! O som tur e har min kompis fyllt 20 o han kan köpa ut den åt mej, aaah va kul med nyår!
Vi ska iaf först börja föra hos rogge runt 9, 10 då ska ja göra massa smarriga vodkadrinkar tror ja.. Sen på tolvslaget drar vi säkrast till monteliusbron vid slussen med asnajs utsikt o sen tänkte vi dra till en kompis som har fest men tydligen så ska en annan kompis ha fest också så det kanske blir två.. får se :O Festa galet ska ja iaf göra :D!
Och har fått pengar o presentkort så tråkdagarna innan min födelsedag den 30 o vår minijul den 29, så ska ja gå o tröst mellandagsshoppa massa najs kläder o nyårsskor o nyårs kjol/klänning(tröst p.g.a att i princip alla e bortresta när ja kommer hem imorrn tillome vinne o rogge ska åka iväg), köpte ju en bustier som ja ska ha på nyår eller min B-day :) !! Kuul!
O dessutom när ja inte kollar mellandagsrean så ska ja försöka fixa klart me rummet så gott det går o iaf bygga upp garderoben så att ja kan lägga in allt där igen o då kan ja dessutom rensa bort massa.
O ja ska färga håret svart/supermörkbrunt! :D Men tror dt blir i slutet av lovet kanske...

Aja gonatt imorrn runt halv5 kommer ja tillbaka till älskade Stockholm :D!
pusss

1 kommentar:

Hedda sa...

ÅÅh fan va naiz din dricka låter!! Jag ska köra på Caprice tror jag ;) By the way så tycker jag också UGGs e fett myyys! :)