måndag 20 december 2010

:/

Tänk att det redan är 4 dagar till julafton! Galet!
Ja har typ inte orkar tänka på det riktigt.. Men dt ä väl kul :pPppPPpp
Det e fortfarande helkaosat i mitt rum för vi har fortf inte plockat ner garderoben men ja hoppas få göra dt senare idag!!! Tänker inte ha det såhär när ja komemr hem från Skåne. Ush e så rädd för att dt kommer bli knas med vårt tåg.. Tänk om det fastnar o så kommer vi sitta typ i nån random håla i 9 timamr, fyfan! Som i somras när dt inte äns var snökaos så stannade vårt tåg i typ 2, 3 timamr i Linköping lr vare nu va när jag, vinne, rogge o phillz skulle till köpenhamn. Då vare ändå najs för vi satt o chilla i solen på perrongen o gick över till det andra tåget som också fastnat (Vi åkte Veolia som inte hade nåt i restaurangvagnen och det andra var x2000) och fick gratis mackor o läsk o köpte öl för dom trodde att vi hörde till det tåget ;D så då blåste vi x2000 o det va ju ändå ganska najs i det onajsa. Men hur najs kan det vara på vintern? faaaan om det skulle hända :S Aja får väl vara inställd på det värsta så kan det bara bli bättre.

Iaf, Bestämde mej ju för att ha den svarta klänningen, alltså:
Men ja började tveka för att skorna e öppna i tårna o dom e verkligen inte vinteranpassade, o komemr heller inte va snyggt till min jacka.O ja frågade svarens bok om ja skulle ha på mej den.. O den sa endast "Nej". Haha, den är typ 6 cm tjock o har bara ett rakt nej i hela boken så det får mej att tveka ännu mer på denhär klänningen :p

Funtar på att färga håret också, blir lite sugen för ja har en hårfärg i lådan. Men den skulle itne räcka till mitt löshår också o ja måste typ vänta tills ja blir astrött på mitt hår :I

Igår var jag iaf hos Sofia med Jennelie o senare kom Henke. Vi skrev våra tal till begravningen, hoppas mitt känns bra imorrn..
Vi körde också anden i glaset, Var lite stressade för Jennelie han inte stanna så länge o resten av oss va ganska packade så dt gick inte så bra, hade velat köra längre... Men fick lite svar iaf men mer tänker ja inte skriva än att dt kändes ganska skummt.

Jaja men ska snart träffa Jennelie så cyaaa!

1 kommentar:

Alexandra sa...

sv: tack men jag hade sovit med sminket under natten. för pudret är ojämt och mascaran hade kladdat.. vf skulle jag ljuga om det ? jjag ville snarare förklara vf mitt smink i ansiktet såg hemskt ut