söndag 5 december 2010

a little bit sommar with varga

Innan allt handlar om Julen o vinter o snö o blablalla så vill ja bara skänka sommarn en sista tanke. Och jag ska vara stolt över att jag höll vad ja lovade mej själv, att bli fett brun o det blev jag!! :D
Några pics, tyvärr var ingen riktigt bra men hittade iaf en som framhävde min brunhet ;P






Ohet bild på mej men bruun!!






Gillade mitt hår väldigt mycket denna period, Innan det blev för blondt :I

Älsklingen Vinne var också jättebrun o jättsnygg :) puss



Men nu ska ja se fram emot julklapps-shopping, Julen, Min födelsedag och NYÅR!! TAAGGAD :D

Har redan lite nyårsplaner faktiskt :) Vi tänkte typ föra hos Rogge men tydligen så kommer Vinne ha lägenheten själv! Så tycker det skulle vara najs att föra där faktiskt för då kan man pumpa taggningsmusik o samtidigt sitta i köket o föra.
Och sen på tolvslaget ska vi vara ute nånstans bland massa folk men vene riktigt vart än, och sen bäre av till fest i solna tror ja det ska vara!! Sen får vi se om det kommer upp ännu fler grejjer ;D Nyår ska vara fullproppat me planer!!
Över Jul ska ja ner till falsterbo (Måns och Ragnhild, Plastpappa Jonas föräldrar, bor där) och det ligger så sydligt så det e jättenära Öresundsbron = Vi drar till Köpenhamn nån dag under vår vistelse = Köpa massa najs dricka till nyår!!! Dt e ju 16års gräns där på alkohol o ja har kunnat köpa dricka på tex sleven där när ja var 13 så ;) Dessutom har dom typ 7.0 öl, vin och sånt i mataffärer hehe så deras syn på alkohol e jävligt sjysst.. Säg till om ja ska köpa me nåt ;D

Nu ska ja göra lite lunch, dt e ju trots allt chillsöndag!
ciaao

Inga kommentarer: