fredag 17 december 2010

depp

värsta fredaskvällen ever. Deepp.
Vill inte gå ut ur mitt rum även fast ja kanske egentligen skulle vilja det. Alla e sjuka/bortresta/på krogen/med sin boyfriend o ensam sitter ja här.
Messade Scilla förut.. känns så sjukt att inte längre få nåt svar.
Jag tror att jag hade varit hos henne just nu ifall allt hade varit som vanligt o ja e ganska säker på att ja hade varit det.
Vi hade nog suttit o druckit bärs o haft TVn på o pratat om allt vad vi pratade om.
Hon var så underbar min lilla Scilla :(
Nu blir ja ledsen igen, o ja orkar verkligen inte. Kan inte nån bara skicka ett litet mess eller typ kan dom inte vara klara på krogen nu. Och no offence till er vars sms ja inte svarat på men ja har helt enkelt ingen lust för svaren skulle ändå bara bli nåt onödigt.

Denhär tiden som ja spenderat hemma ända sen ja kom hem hade verkligen varit guld värd att fixa i rummet men nej det går inte med en sån plastpappa som jag har eller med alla hellvetes grejjer överallt. Nu har ja blivit helt avtaggad tyvärr. Sängen kom iaf idag o det va väl najs men kommer nog ta ett tag innan ja kommer sova i den. O ja vet att det kommer bli ännu fler problem efter att ja flyttat in där nere för det e fett lyhört o ligger precis breve vardagsrummet, men mami köper aldrig nån isolering. KUUL!
Hoppas ja inte förstörde nåns kväll genom att skriva dethär emoinlägget

Inga kommentarer: