tisdag 21 december 2010

Då var det äntligen över

Ja jag kom nyss hem från begravningen.
Först var det utomhus och det var jättefint och väldigt många kom. Dock önskar jag ändå att det hade varit inomhus då det hade varit enklare att fokusera på och man hade hört prästen mycket bättre, men självklart ska det ju vara vad Scilla hade velat. När snön försvunnit ska hon spridas i minneslunden.
Det kändes dock lite jobbigt efter nåra missförstånd igår på fb men det orkar ja inte gå in på men dt kändes som att folk ändå typ fattat va vi menade. Men dt skitsamma det är historia nu o därför orkar ja inte gå in på det. Efteråt gick dom flästa vidare till lokalen som ligger i Brittas hus o det var hur fint som helst o dt fanns fika o några spelade gitarr o sjöng, o jag, sofia o jennelie höll tal sen. Kändes lite jobbigt men ändå skönt att ja gjorde det o dt kändes ändå mycket bättre me dom två.

Det ända som skulle få allt o kännas bättre fortfarande skulle vara att få veta vad som hänt henne, men vi får vänta helt enkelt.

Men aa nu måste jag packa för imorrn åker ja till skåne tidigt, sen ska ja sova hos Vinne.
Faaan ja önskar att mitt rum kunde flytta sej själv :(


Iaf, måste fortsätta men här e iaf klänningen som jag hade på mej idag.. Hade bara typ en kvart på mej att fixa mej så såg inte så speciell ut o glömde klackskor men ja e säker på att klänningen kan se bättre ut om man inte slarvar typ... Egentligen har den axelband o e längre men jag tindrade till den lite :) + hade guldsmycken till.
Jag köpte den btw på Gina Tricot me Jennelie igår :)
              
(fula bilder som behövde ganska mkt redigering..)

Cya < 333

Inga kommentarer: