torsdag 9 december 2010

Donkenfika o andar

Dethär får bli akap (As kortfattat as possible) för imorrn får ja verkligen inte förzova mej :I
Men jag fick inte ett ända plugg gjort idag, ja e så sjukt dålig :( faan o ja fattar egentligen inte varför!?
Aja har ju helgen :I
Iaf så träffade ja Jennelie idag när hon slutat o jag var så fattig så vi drog till Donken o fikade ^^ Sen gick vi runt lite på söder, Och till er som styr elektrisiteten i björns trädgård: jag tycker verkligen det är dags att sätta på björnhundarna nu för nu e det faktiskt kallt på riktigt ute o då e dom så sköna att sitta på!!! :@

Men jag e iaf så glad iallafall över att hon finns, känns verkligen som att vi kände Scilla ungefär på samma sätt/lika mycket o det känns bara väldigt bra :) < 3
Men vi pratade iallafall om lite tankar o det visade sej att båda hade tänkt på samma grejj o dethär fick mej att tycka att vi kom en liten vart iaf.. Måste bara disskutera det lite mer med nån eller nåt. Men jag kanske ringer utredaren för ja fick hans nummer... är det okej att ringa o misstänka nån?
Det borde det ju vara.. Ett bra steg på vägen skulle det ju ändå vara,det skulle antingen utesluta eller utreda o bägge e väl bra. Men ändå. Vene asså gaaaah ja hatar dethär.
Jag har en obehagskänsla hela tiden o den har blivit starkare senaste dagarna, speciellt idag, får typ panik om ja blundar för länge t.ex när ja tvättar ansiktet o när ja ska sova. O lite mer grejjer men eftersom att ja faktiskt har en del läsare nu orkar ja inte skriva allt för mycket sånt..

Dethär e första gången ja har lust att köra anden i glaset igen efter att ja slutade med det. För er som inte kört anden i glaset på riktigt o tror att dt bara e nåt flumm eller fusk är det inte det jag syftar på. Jag syftar på när nånting faktiskt händer! Trodde inte heller på anden i glaset innan ja körde det på riktigt, sen fick ja galen respekt för det efter en grejj som hände när vi gjorde det och ja läste på lite sen blev ja väldigt rädd för det.
Men eftersom att ja tror så mycke på sånt så vågar ja heller inte göra det. Än så länge, Ifall fallet läggs ner o vi aldrig får veta varför så skulle jag faktiskt vilja göra det o tror att dt skulle vara okej faktiskt.
Jag kan skriva myyyyyyyycke mer om anden i glaset o sjuka grejjer ja varit me om men känner att dt e lite för djupt för bloggen, med risk för odjupa läsare som aldrig varit me om nåt o tror att verkligheten "bara är som forskare kommit fram till att den är" .. Hmm, vissa kanske känner sej träffade, think outside the box isf!! Och ni som diggar det jag skriver om andliga grejjer, ja kanske postar ett najs inlägg nån dag om mina erfarenheter av den andliga världen ;D

Men allt e grymt skummt. Alla jävla grejjer som e borta, o massa andra frågetecken.
Sen ja fick höra att det inte var polisen som tagit dom har ja hakat upp mej på "vad har hänt, vad har hänt..." ända till typ söndag, måndag då ja faktiskt borde börja fundera på vad som faktiskt skulle kunna hänt.. o vad som e uteslutet o inte, o som sagt, kommit fram till grejjer. Egentligen vet vi mer än polisen känns dt som o tillome mer än Britta så dom borde vara ganska intresserade av att få höra tycker man.. Aja får se hur det blir om ja rigner utredarn imorrn.
Hehe dethär inlägget blev inte alls akap :p
Puss nattinatt (Hade by the way på mej min lilla älsklingsmössa från nian idag ;)
               

Inga kommentarer: