onsdag 29 december 2010

Ohh im a material girl!

Yes det kan man lugnt säga.
Men ÅÅÅH mina skor e päväg! Dom skickades idag! Och det brukar ju typ ta två dagar för paket att skickas så då borde dom vara framme på min födelsedag, hihihi :'D Haha så ba e dom skitfula. Men dt tror ja faktiskt inte :)!

Provade min nyårsoutfit igår, det vart fett fint! O det bästa: ingen kommer ha samma :D

Nu sitter ja iaf i vårt vardagsrum heelt själv i vår lägenhet o just chillin, tittar på Ice Road Truckers hahah det handlar om gubbar som kör skitstora laster i typ USAs fjäll o över is o sånt o berättarröst försöker göra allt skitspännande o säger hur farligt dt e hela tiden ;) Känns lite ensamt men dt e sista kvällen nu. Tänkte iaf lägga upp pics på mina fynd :D


klänning från Carlings, halva priset på 200:-


Kjol från HM som ja spanat in länge.. Endast en hundralapp :D

Linne från HM som ja också spanat in länge, även den en hundring! Dock kostade dt bara 50:- i malmö, borde slagit till på't då. Dethär har ja tvekat lite på men kommit fram till att dt e väldigt tindry, o samtidigt lite fulfint på nåt sätt ^^
Och juste, självklart leggins under (ej strumpbyxor som på bilden)!




Mina älsklingar! Inte på rea men 200 spänn e feett billigt för ett par skitsnygga skor :) Dock får ja vänta till våren me att ha dom.. :(

Ville prova nåt nytt me en hårklämma/hårspänne/vafan heter dt egentligen? Från Glitter bara en 50lapp!

Armband från Glitter


Hoodie från Bik Bok jag älskar färgen o att dragkedjan e vit! Vill börja anbvända hoodie dådt e så skönt på vintern så då behöver ja ju också hoodies att använda som e snygga! Den kostade endast 75 spänn!



En till liten hårklämma-spänne! Tror ja ska ha den på nyår :) Kommer va fin till mitt kommande svarta hår

Älskar den och att den är röd gör den ännu mer najs då jag nog inte äger ett ända rött plagg (!)
Dt konstiga är att storlek 38 satt perfekt men jag köpte 36 o dt visade sej att den var lite för stor? Fett skummt typ..

Haha så jävla gulliga, Pandavantar till lillsyrran :)

puzz

4 kommentarer:

Heddwino latino sa...

leopardklänning från carlings är assnygg, BAAAM! Jag va faktiskt o kollade efter den idag men den fanns inte kvar.... :'( :'( :'( :'( :'(

Tindra Varga sa...

Hahah BAAAM! Det fanns bara en i GÖtis och sen fanns det typ 4 i medium i ringen :O! Men man kan också fråga fall dom har på lagret :D Annars får du låna min ;D <3

Heddo sa...

åh fan va naiz :D du får låna nåt fint av mej också..... hehe! ^^ <3

Tindra Varga sa...

Ååh naaiz :D !