onsdag 8 december 2010

Uppklaring kring Scillas bortgång!!!

Jag hörde att det börjat cirkulera rykten (iaf inom ett visst område men rykten sprids från en plats till en annan) om hur Scilla dog och jag vet att många som googlar på hennes namn kommer till min blogg så nu ska jag skriva lite kort för att försöka trycka tillbaka detta.

Min underbara vänn Scilla dog INTE av nån jävla överdos, hon visste bättre än så!!!
Hon tog INTE livet av sej, det är uteslutet.
Vi, hennes närmsta, vet inte äns vad som hänt än så då tror inte jag att nån annan vet!
Jag lovar, era nyfikna jävlar, att ni kommer få veta så lugna er.
Snacka inte föräns du vet något, typ stäng igen kakhålet o visa repekt!
Lyssna inte på några jävla rykten!

Det är redan nog jobbigt för oss att inte veta vad som hänt henne.


Nu ska jag träffa sony o röka en cigg o bli av me lite aggresioner.

Inga kommentarer: