tisdag 7 december 2010

1:Om mig

Första texten dåra om mig.
Personbeskrivningar kan lätt bli tråkiga o ointressanta men aa får väl försöka så gott ja kan :P

Jag är en oftast glad o positiv tjej som fyller 17 om 23 dagar. Ibland e ja blyg o ibland jättesocial.

Jag e 162 lång, ganska normalsmal(?), har däremot inte alls mycket underhudsfett för allt blir muskler istället utan att ja tränar, förutom vissa undantag på mina lår o min booty, önskar att ja kunde flytta det till t.ex mina boobies ;) Dom komplexen + min stora näsa och lite min hud är något jag inte gillar med mej själv men har verkligen kommit över det o tänker mycket oftare på allt ja gillar med mitt utseende o skulle säga att ja har bra självförtroende fast det beror på väldigt mycket.
Mina ögon skiftar mellan ljusblå/grå/turkosa och min naturliga hårfärg  är typ mellanbrun, Inte många av mina vänner har sett min naturliga hårfärg för ja färgar hela tiden typ.
Favoritfärg: neonrosa, klarlila, guld
Favorithårfärg: BRUUUNT, typ alla passar bäst i det.
vene typ favoritmat: Pasta med nån tomatgrej och eller typ köttfärssås sen massa parmesan :D

haah bild från femman, MIN NATURLIGA HÅRFÄRG FÖR ALLA SOM UNDRAR!

ögonfärg, avgör själva


Hårfärgen man nog sett mej i oftast senaste åren svart eller typ mörkbrunt men tycker det passar bäst också!
 Min stil dras mellan street(/hiphop) och ganska feminim typ "normal" trendig stil o ibland lite annat. Några nyckelord för min stil är något färgglatt, något casual(vitt, svart, grått?), något guldigt(ibland silvrigt), någon detalj/ögondragande (t.ex zips, håliga leggins, helt enkelt nåt som livar upp). Ibland även något mönstrat, typ djurmönstrat eller rutig skjorta.
Några saker jag har mycket är höga korta kjolar, linnen, små inomhusjackor, leggins, strumpbyxor, Hip Hop-örhängen, magkorta ändå oversize tröjjor, stövletter, mycket sneakers förut iaf.
Typiska tindraoutfits;


Jo, jag gillar leopard, av nån anlednign råkade alla dessa bilder hamna vid varrandra.







osv.. hittade inga bättre bilder lr orka inte leta ;)


Intressen!
Jag är väldigt materialistisk av mej och älskar att ha pengar o få saker och att shoppa är nog ett av mina största intressen...speciellt kläder ;D Även intresserad av smink o utseende o stilar o tycker det e kul att stylea mej varje morgon så relativt länge jag gör det, annars hade ja inte gjort det. Mitt intresse för sånt gör mej inte till en ytlig människa...oftast förknippas det med sånt! :)

Jag är också lagd mycket mer åt det kreativa hållet än det praktiska(heter det verkligen det?).
Jag kan själv säga att jag är bra på att rita, båda mina föräldrar är/var också mer kreativa än praktiska. Jag tycker det är skitkul att skapa grejjer, t.ex skissa olika kläder och sy kläder. Älskar att hålla på med mitt utseende o utveckla min stil o sånt, tar mycke egopics hä hä ;D
Tycker också det är jättekul att stå på scen/framför kameran o gillar att synas. Jag gillar att träffa nya människor och hitta på saker med mina vänner/min pojkvänn men även att få min chilldos, den e viktig! Jag var verkligen en singelmänniska fast nu e ja verkligen e förhållandemänniska o älskar min kille vinne :)
Jag blir jätteglad över att få komplimanger o ja älskar verkligen trevliga o jordnära människor, däremot hatar jag folk som inte lyssnar när man pratar, typ avbryter eller inte svarar, o som hellre pratar än lyssnar; Hallå, en disskution består inte bara av en människa. (;
Jag tror att många har en annan uppfattning om mej tills vi väl pratar, typ att den blir positivare då än förväntat. Ja gillar att vara trevlig mot folk, däremot kan ja lätt bli kinda PMSig haha.
Jag har skiiitsvårt för att bestämma mej!! Typ välja mellan två olika maträtter, vad ja ska ha på mej, vilka skor ja ska köpa, osv.


dt var lite om mej, o jätteosammanhängande o bara massa bilder från tidigare inlägg i bloggen men jaja ;D
nu börjar det bli lite väl långt o ja MÅÅÅSTE sova för att inte försova mej imorrn. herrå < 3

Inga kommentarer: