fredag 24 december 2010

Lite pics...

...från luren som ja äntligen fått in i datorn.

använde faktiskt min Nikejacka nån dag, trodde den var omöjlig att stylea fast ja gillar faktiskt den :) Syns inte på bild men den har silvrig luva

Osminkad och oredigerad

Emil, Hedvig o Josefin hos vår mentor ;D

Bytte piercing, fick äntligen in den silvriga med runda kulor, Tycker själv mer om den men vissa tycker min förra var bättre.. Fast ja har alltid velat ha runda så why not :) Däremot känns den väldigt stor :O

Min söta lillasyster låg o sov när vi kom hem från köpenhamn igår :')

Min coola mobil e ju faktiskt transparant.. glömmer oftast dt

Igår hade vi läskigt besök i datorrummet :S

hehe.. kanske inte syns. Dethär e från när ja målade om så innan jag målade på den fula beiga tapeten tog ja mej friheten att skriva en omogen sak på väggen bara för att ja kunde. Ful bild på mej, i know (Amigo-Tishan hade ja på mej bara för att ja målade faktiskt)

Vinnes katt såg väldigt söt ut en dag när den låg på rygg o gäspade mellan mina ben :)

Trodde det fanns fler, men om ja hittar dom lägger ja in dom också

Inga kommentarer: