torsdag 9 december 2010

En vanlig kinda boring torsdag

Rubriken säger väl allt egentligen men om nån vill läsa så gör't:
Sitter o tittar på Glee o äter kanelknäcke o dricker svartvinbät-apelsin grönt té, asså kanelknäcke är så underbart gott! O det känns bra att knäckebröd kan vara så gott :) Buy it! Dom e runda o finns på ica.

Iaf, har fortfarande inte gjort mitt plugg o försökt göra dt sen igår då jag stannade hemma aaaa hur kan man vara så dålig?? Men vafan, min hjärna fungerar inte ordentligt! Och enligt min psykolog "Är det konstigt om det itne skulle vara så" Eller snarare typ att jag t.ex försover mej varja dag tycker hon "Är helt självklart att det beror på allt som hänt".
Men idag var typ andra dagen jag inte försov mej sen höstlovet :D
Och jag sov så galet skönt o somnade typ direkt, Och dendär obehagskänslan ja berättade om den har itne alls varit speciellt stark idag!
Tack syrran för att du lånade min tempurkudde, då var ja tvungen att ta lite andra kuddar, o det var hur bra som helst mycke skönare. Dessutom somnade jag med golvlampan, ljusslingan och TVn på, det kändes väldigt bra :) Trodde att bara ljusslingan skulle funka eller typ bara TVn som ja brukar men förra natten när ja hade ljuslyktan tänd o musik på o allt annat avstängt fick ja typ ångest, eller lite från o till panik. Undrar egentligen varför ja blir så? Eller ja tror väl egentligen ja vet men ääh orkar itne ta't på bloggen.
E lite rädd för att dt ska bli värre om ja byter rum. Fast min säng kommer vara jävligt najs, den e 140 cm bred :D

Ska sova hos vinne idag, mys < 3
nu ska ja plugga herrååå


idag var ja naturligare sminkad än vanligt! Hade bara lite mascara o ögonbryn gör stor skillnad


Inga kommentarer: