onsdag 29 december 2010

13: Denhär veckan

Måndag
Vaknade hos win, Chillade där ett tag, sen åkte han iväg o ja drog till götis (götgatsbacken) o shoppade loss.. På kvällen drog ja på chillkrök i Bredäng.

Tisdag(idag)
 Vaknade halv 3 och drog sedan och mötte Heddo. Vi drog til pingvinpizza, ringen, stan, hallunda, kungens kurva, sen tillbaka till skanstull o sen nu sitter ja här o har målat lite mer i mitt rum o så :)

Onsdag
Imorrn kommer Mami o Joni hem, Då ska vi ha försenad minijul :) Jag ska kanske kolla rean i Globen också, vill ha mjukisar som matchar min nya hoodie :D

Torsdag
VEM FYLLER ÅR DÅÅ?? Kanske jag!? Då blir jag en sjuttis :D
Och Vinne o Rogge kommer hem :D
Förhoppningsvis firas dagen med restaurangbesök med familjen för att senare kröka hos Hedvig!

Fredag
VAD HÄNDER HÄRDÅ? NYYYÅR!!! Partydagen of the year!!
Föra hos Rogge, Montan på 12slaget, Fecke hos Saksa/Fecke hos nån ja inte minns namnet/Fecke hos Eve

Lördag
Antagligen bakissega loss o kolla på fångarna på fortet.
Vara lite deppig över att allt kul e över

Söndag
Vene riktigt


Sneakypeak på min nyårsoutfit.. ;D (Fast endast kläderna)
 

Inga kommentarer: