tisdag 28 december 2010

mmm mat

HEj bloggen! (töntinledning)
Ja e lite dålig på att uppdatera men soorry rå!
Minns inte riktigt vad jag skrev senast men aa ja trodde iaf att ja skulle bli en boring hemmakväll men sen runt nio på kvällen så frågar anna fall ja vill hänka på fest, Why not! Älskar att va lite spontan ibland dt blir lite guldigare kant på tillvaron då ;D
Så ja typ skynda mej iväg till Bredäng o mötte dom o ja hade fett låga förväntningar för dom sa att dt va nåt slags turrekorvchillkrök men med låga förväntningar kan det bara bli bättre o ja hade faktiskt skitkul! :) Kom hem runt halv 6 tror ja... Idag vaknade jag till ett skitskummt matprogram på 4an o allt ba kändes allmänt flumm o min lur var av men kände mej lite för bakis för att orka ladda den men eftersom att ja o hedda bestämt att dra till stan så fick ja lite ork att göra dt o såg att klockan var halv 3.....Fuuck.. Hatar att vakna så sent! Det konstiga var att ja inte vaknat innan o sen somnat om vilket ja ändå alltid gör o dessutom hade ja ställt alarm :S
Men aa så ja ringde na o sen käkade vi(fast jag) på pingvinpizza o lite grejjer sen kom vi iväg till stan o ja köpte en jetefin klänning på Gina :D + en hårrosett. MEN VADFAN E GREJJEN MED ATT ALLT NAJS JA HITTAR E LEOPARDFLÄCKIGT!?!? Både klänningen o hårspännerosetten var leopardfläckiga... Och linnet ja köpte igår och skorna ja köpte igår osv.O så säger ja flera gånger "okej dt här e sista plagget m leopardmönster", 3 sekunder senare "åååh vilken fin" och så e den självklart leopardfläckig :@
Ja kanske har ett handikapp? ;)
Men aa så re va najs.. Sen åkte vi till Hallunda för att kirra nyårsdricka! Fastdt hann stänga innan han kom så vi gick till Kungens Kurva ist.. najs ställe dtdär :S Tur att bussar finns att åka tillbaka med

Aja men så det var najs!
Har gjort en stekpanna helt fylld med köttfärssås o kokat spagetti så nu blir maaat efter en lång dag. Ikväll måste jag  verkligen kirra med rummet. Och ska kanske färga håret idag :D Fast tror nog ja väntar tills min födelsedag ^^ Så har ja pure nyfärgat hår på nyår o sånt! Dt ska iaf bli svartbrunt.

Jaja nu ska ja ääta. cya
Bild från igår.. Jag, Ali o han som bodde där. Vet inte riktigt va grejjen var me domdär tomteluvorna.
       
Min nyårsdricka! Tyckte dom var så fina, speciellt Vodkan, Den heter Good ol Sailor o är i mjuk plast (Går inte sönder om man tappar, Klirrar inte, Inte lika tung helt perfa) och designad av sveriges största tatuerare tydligen :) 200 spänn för en sjuttis, kinda värt! Vinet ska ja festa loss med på tolvslaget, det är tydligen väldigt sött o gott ;D


Jag o Heddo idag på Topshop... Så jävla söta öronmuffar! Ja vill typ köpa sånna men alla som fanns kvar i butiken hade gått upp på ena muffen, så jävla dålig kvalle! O dyrt äre också.. bajstopshop som tror dom e så coola

Och juste! Mitt nyårsskoproblem e löst, beställde hem dessa igår:


och kommer dom inte till nyår så ska jag DÖDA dom som äger hemsidan.
Tyckte iaf dom var lite söta, Eller ja fastnade för dom o dom e så höga o härliga o snygga :D!
Kommer funka så bra till min nyårsoutfit

Inga kommentarer: