fredag 17 december 2010

AARG

Mysig dag med julavslutning, sen har ja o Jennelie shoppat loss julklappar i Globen det va mysigt :D Känns bra att ja har alla klappar kirrade nu, o det e alltid jättenajs o va me henne :)  <3

Men iaf, Sen kom ja hem, o nu e ja e arg!!!
Visst, det e väl hunger också, men jag fattar inte att ja så ofta känner såhär över (hoppas inte min familj läser min blogg) min plastpapi. Han får mej att må dåligt så ofta o ja tycker inte att ja ska behöva känna så. Tänker inte gå in på det mer i min blogg för nu har ja ändå ganska många läsare så ja vill inte riskera att nån ser.. Från början vare tänkt att dethär skulle va som en dagbok men jaja dt får ja skriva där ingen kan se.
Och sen att vi har SÅ JÄVLA MYCKET JÄVLA GREJJER!!!!!!!!!!! Jag håller fan på att bli galen på riktigt. Asså får fan lust att anmäla vårt hem till rent hus eller nåt. Men liksom, ja vill bara bli klar med rummet så att ja itne stör nåns liv när ja e hemma men försöker ja ta ut nåt ur det så hör ja detdär jävla hintandet om att blalba... AAah blir bara så AARG :@ Hur fan tänker han ?? Vaddå, det blir mitt rum. MIITT RUM.. itne nån jävla soptipp ja tänker itne ha en massa grejjer där då slänger ja dom hällre. Varför slänger vi aldrig nåt?? Jag kan hjälpa till. Vill bara flytta till en egen lägenhet där allt kan vara tomt o cleant o bara ha nödvändiga grejjer där man slänger allt som inte behövs. Och innan ja kan göra det så är rummet min ända privata lilla lägenhet så då ska det åtminstonde vara som jag vill. hell no att all crap ska vara kvar där! Och även om ja va så pushover att ja skulle tycka det var okej så skulle det inte fysiskt gå! Det skulle inte få plats. JÄVLA EGO! Det skönaste med att flytta hemifrån blir att slippa altl sånt. Sköönt säger ja bara!
känns som att ja missat nåt men det kanske e lika bra.

ojdå, hoppas ingen orkar läsa.

Inga kommentarer: